11 Ocak 2009

FIRIN MAKARNA-YENİ HABERLER...



Gerçekten de uzun zaman olmuş... Şu anda bambaşka bir hayat adım attım, görüntüde değişen bir şey yok, değişiklik bende ve ben buna alışmaya çalışıyorum. Herşey çok güzel olacak eminim, artık daha da umutla bakıyorum yarınlara, beni hayata bağlayan olmazsa olmazlarıma bir yenisi eklenecek yakında... Anladınız siz onu... Fazla söze ne hacet bekliyoruz hep birlikte, uzun sürecek ama...

Efendim bu fırın makarnayı 2 yıldır falan yapıyorum, Yemek Günlüğüm-Emel hanımın birbirinden lezzetli tarifleri arasından seçmiştim uzun zaman önce. İlk yaptığım gün ne kadar hafif ve de süper lezzetli olduğunu farkedince de sık sık yapmaya başladım. Tarif için buraya tıklayabilirsiniz...



Şimdilik hoşçakalın ve her şey gönlünüzce olsun...

10 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

sanirim aile kalabaliklasiyor
tebrikler hayirlisi olsun canim
sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bu gizemli yazından çıkarttığımız sonuç sanırım aileye katılacak minik bir bebiş olsa gerek... Dilerim senin de herşey gönlünce olsun... Fırın makarnayı unuttuğumu sanma o zaten nefis görüyor... Ellrine sağlık... Sevgiyle...

Betül İnce dedi ki...

Tolunay'cığım,

Makarna güzel ama haber daha da güzel. Şimdiden sağlıklı günler diliyorum ikinize de ve tüm aileye.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Sağlık ve sıhhatle inşallah hemen geçiverir o günler ve biter beklemeniz.
Sevgiler :)

Hülya dedi ki...

Sevgili Tolunay,
Çok sevindim haberine..
Mutlu sağlıklı günler dileğiyle

sarımutfak-hande dedi ki...

sanırım bebiş geliyor kutlarım
börek nefis cnm ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

Fırın makarnayı farklı bir tarifle yapıyorum. O da çok güzel oluyor ama bu daha pratik ve mükemmel görünüyor. Ellerine sağlık. Aileniz kalabalıklaşıyor herhalde. Hayırlısı olsun. Sevgiler...

TAZE NANE dedi ki...

Haberine çok sevindim.
Hayırlısı olsun.
Makarnada harika.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Bebek hayırlı olsun.
Fırın makarna harika.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.. yemekgezegeni.com adı altında, isteyen tüm yemek blogu sahiplerinin katılabileceği bir derleme sitemiz var. www.yemekgezegeni.com

yemekgezegeni size ne fayda sağlar?

- Sitenizin ziyaretçi sayısını arttırarak popülarite sağlar.
- Sitenizin yemekgezegeni.com takipçileri tarafından güncel olarak takip edilmesini, yeni eklenen yazılarınızdan haberdar olunmasını sağlar.
- Siz de yemekgezegeni.com takipçisi olarak diğer yemek bloglarıyla daha kolay iletişime geçebilir, yeni eklenenleri takip edebilirsiniz.
Bize katılmak isterseniz: yemekgezegeni@gmail.com