20 Mart 2009

KÖTÜ HABERLER VE KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM...


3 aya yakın bir zamanı geride bıraktık. Bu sırada kötü haberler üstü üste geldi: kayınvalidemin vefatı, hamileliğimin sona ermesi, … hayatın cilvelerini ve her şeyin insanlar için olduğunu bir kez daha idrak ettik ailece… Hayat devam ediyor, Allah evlatlarımıza uzun ömür ve sağlık versin. Ne diyelim her şeyin hayırlısı...

Her şeye yeniden başladık, ya da kaldığımız yerden devam ediyoruz o da olabilir. Ama ben sayfamı yeniledim, uzun zaman uzak kaldığım ve biraz da soğuduğum blogumla nihayet tekrar yakınlaşıyorum. Yeni bir sayfa ve yeni renklerle tekrar aranızdayım.

En kısa zamanda ziyaretlerime başlayacağım, tariflerime yenilerini ekleyeceğim…

Siz bu arada kendinize iyi bakın…

Görüşmek üzere…

8 yorum:

Adsız dedi ki...

HERŞEYİN HAYIRLSI OLDU VE HAYAT SENİ BİZE BAĞIŞLADI YENGE..
SENİ SEVİYORUM..

Hansa dedi ki...

HAyatta herşey insanlar için iki kaybı bi arada yaşamanız kötü olmuş sizi çok iyi anlıyorum ...
ama yinede oğlunuz ve eşinizle sağlıklı mutlu nice günlere erin inş. Allah hayırlı sağlıklı daha çok evlatlar verir dert etmeyin.
kayınvaldenize allah rahmet eylesin.
sevgilerimle.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Tolunaycığım yeniden burda olman çok güzel... Hayat devam ediyor... Allah başka acı göstermesin...

Sevgiyle...

elma şekeri dedi ki...

Tariflerinizi ve sayfanizi cok özlemisim sicacik sevgilerimle.....

Hülya dedi ki...

Sevgili Tolunay,
Herşey insanlar için...
Bundan sonra güzelliklerin seninle olmasını diliyorum.
Sevgiler

tolunay dedi ki...

Sevgili Adaşım,
Hayat bazen kötü sürprizlerini üstüste gösterse de arkasından hep mutlulukların geldiğine inanırım. Bu düşünce zor günleri atlatmaya çalışırken hep bana destek olmuştur.
Umarım sizin için de öyle olur.

Sevgiler...
Tolunay

MMO dedi ki...

Tolunaycığım,
Her şeyin hayırlısı, dediğin gibi..
Bu zor zamanların da bir sonu var eminim buna. Allah sizlere sabır ve güç versin canım..
Truff yazından yavaş yavaş bloguna ısındığını görüyorum. Bırakma bizi. :)
Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Sevgili Tolunay,
Çok üzüldüm yaşadıklarına, yakınında olamadığım için de üzüldüm tabii, hiç değilse teselli sözleri edemediğime. Dilerim bundan sonra hep güzel haberler alırsın. Özlemiştik sesini.