13 Şubat 2010

PÜRELİ ET SOTE VE FOTOĞRAF MAKİNEM YOK!!!



Merhabalar,


Evet fotoğraf makinem yok, bozuktu uzun zamandır ama uğraşarak bir-iki kare çekebiliyordum. Fakat son aylarda iyice çığırından çıktı. Acilen bir makine edinmemiz lazım derken eşim 24x optik zoom lu makinelere sulanmaya başladı. Tabii ona güç yetmez, bugün aldık yarın alıyoruz derken baktım aylar olmuş yazmayalı… Sonuç olarak hala makinesiziz ama ben bilgisayardaki fotoğraf arşivine bakarken aile fotolarının arasından bu kare fırlayıverdi, arşivde yayınlayacak yemek fotosu kalmadı sanıyordum, bir tane buldum diye çok sevindim…

Et sote tarifi zaten mevcutta vardı, buradan okuyabilirsiniz. Patates püresi tarifine geçebiliriz:



Malzemeler:

4 adet patates

1 bardak süt

1 tutam tuz

1 tepeleme yemek kaşığı tereyağ

1 çağ bardağı rendelenmiş kaşar peyniri


Yapılışı:


Patateslerin kabuklarını soyup, 5-6 eşit parçaya bölüyoruz. İyice pişene kadar haşlıyoruz. Suyunu süzdürüp bir kaba aldığımız patatesleri iyice eziyoruz. Daha sıcakken kaşar ve tereyağını ekliyoruz ve uzun uzun karıştırıyoruz. Kaşar püreye çok hoş bir kıvam veriyor. Daha pofur pofur yapıyor. En son olarak da sütünü ve tuzunu karıştırıyoruz. Et soteyi püre üzerinde servis yapıyoruz.


Afiyet olsun.

10 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

canım umarım birançnce makina alırsın...

ellerine sağlık manzara süper:)))

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyor ellerinize saglik afiyet olsun.

keskinli dedi ki...

ELLERINE SAGLIK ENFES GÖRÜNÜYOR SEVGILER

Mutfak Havlusu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.Sizi ancak bu işlerler hemhal olan biri yani bizler anlarız.Tez elden güzel bir makineye kavuşabilmeniz dileğiyle..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ellerine sağlık,çok hoş olmuş ,işallah makinana kavuşursun.Sev gilerrrrrrrr....

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş görünüyor.Lezzetininde çok iyi olduğuna eminim,ellerinize sağlık.sevgilerrrrrr..

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhabalar.Hoş bir görüntü.Ellerinize sağlık.Sevgiler bıraktım.

Yemekbahane dedi ki...

Elinize sağlık
Müge

sarımutfak-hande dedi ki...

işte bu benim yemeğim
çok severim çok
ellerine sağlık sunum harika
inşallah makinene en kısa sürede kavuşursun canım
sevgilerimle

herşey tadında dedi ki...

ellerine sağlık çok severim bamyayı
paylaşımların bol bol olsun inşallah sevgiler;))