29 Ekim 2007

Evet yine bir cumartesi geldi ve ben sabah çok erken bir saatte tren garına Sonay'ı (İstanbul'dan gelen erkek kardeşim) karşılamaya gittim. Malum 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla 3 günlük bir tatil var. Birlikte eve geldikten sonra uzun uzun hasret giderdik ve mutfakta ben yemeklerimi yaparken saatlerce sohbet ettik. Tabi kardeşim ta İstanbul'lardan gelir de gelmeden önce sipariş vermez olur mu?

İlk olarak mantı yapmamı istedi, ardından da sütlü tatlı siparişi verdi. Eee ne yapalım, biz de girdik mutfağa başladık yapmaya... Bakalım neler vardı bu hafta cumartesi mutfağında:

Sütlü Bulgur Çorbası
Brokoli Çorbası
Mantı
Fırında Tavuk Baget
Zeytinyağlı Kereviz
Zeytinyağlı Pırasa
Fırında Patates
Katı Muhallebi
Şekerpare

Halvane

Malum cumartesi haricinde mutfakta çok uzun süre bulunamadığım için ben kardeşime 2 günlük bir menü hazırladım, Daha sonra da 2 günün sonunda dün akşam onu tekrar İstanbul'a uğurladık. Canımın içi umarım burada iyi vakit geçirmişsindir.

Bu arada cumartesi günü çektiğim resimleri ve tariflerimin tümünü ara ara yayınlamaya çalışacağım. Umarım gezinirken iyi vakit geçirirsiniz.

Hepinizin Cumhuriyet Bayramını kutlarım.

Hiç yorum yok: